Chlapi si prostě čas od času musí udělat chvilku pro sebe a nám se to tento víkend povedlo. V pátek ve dvě hodiny si mě vyzvedl pan Jakub Černý a vydali jsme se po Praze pro zbytek naší výpravy. Bylo docela teplo, a tak jsme vyzkoušeli mou klimatizaci – fungovala skvěle, tolik režimů nastavení mi můžou ostatní závidět. Když jsme nabrali další kumpány, vyrazili jsme z hlavního města směrem na východ a v podvečer přijeli na Sečskou přehradu. Je tam krásně a úžasný klid. Prý jsou pod její hladinou zatopené čtyři pily a stejný počet mlýnů. Inu pokrok nezastavíš.

Jedeme

V sobotu ráno jsme vyjeli na túru po Vysočině. Kopce já moc rád. Nejdřív jsme se podívali na přehradu Pařížov. Já jsem přímo na hráz nemohl, ale užil jsem si to parádně. Je úžasné, jak pěkně dokázali vaši předci stavět. Taky je přehrada vyhlášenou technickou památkou a jezdí se na ní dívat lidé ze širokého okolí. Následovala Chotěboř se svým slavným zámkem a možná ještě slavnějším pivovarem. Ale na ochutnávku nebyl čas a pánové si mě střídali, takže ani nemohli.

Přehrada

Přes Velké Dářko na Zelenou Horu. Nádherná barokní Santiniho stavba. I zvenku je cítit ta magie.
A udělali jsme tam pár pěkných fotek se mnou. Dokonce se tam se mnou vyfotila i jedna pěkná zachovalá krasavice.

Veterán

SantiniNa chvíli jsme mrkli do Žďáru nad Sázavou a slunečnou sobotu jsme zakončili v Hodoníně. Ne v tom moravském, ale usazeném v chráněné krajinné oblasti Železné hory. Byl zde krásný výhled do kraje. A nikde nikdo. Skvěle jsme si všichni odpočinuli.

Hodonín

V neděli ráno jsme vyrazili na cestu zpět. Zajeli jsme do Žlebů, Čáslavi a nakonec i do Kutné Hory,kde se pánové projeli na bobové dráze, což se s projížďkou ve mně samozřejmě nedá srovnat. Já na bobech ze zásady nejezdím. Do Prahy jsme přijeli až večer. Pěkný víkend a opravdová pánská jízda. Tak to má být. A nakonec jsem pro vás ještě celou cestu zaznamenal.